+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

AMBIENTE WELLNESS & SPA HOTEL Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 161 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva Urbanová

Gruppe von Freunden, 10.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Za mne spokojenost .Cena poměrně vysoká .Pobyt jsem si užila s vnoučaty, dcerou a sestrou a bylo to perfektní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Dana Hykšová

Gruppe von Freunden, 8.7.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • wellness - luxusní přístup pracovnic, usměvavé a velmi akční, paní kosmetička - anděl a profesionálka

  • večeře - nechutné, chybí česká kuchyně, každý nemůže večeřet těžká a mastná jídla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Pavel Malena

Einzelreisender, 6.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Andrea Rausová

Einzelreisender, 1.6.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Lucie Pojerová

Gruppe von Freunden, 2.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • - hezké wellness

  • - Personál v restauraci neumí česky - velmi malý pokoj pro 3 osoby (1 na rozvrzané přistýlce za stejnou cenu) - na 4* hotel špatná kuchyně - jídla studená a fádní, při snídani pouze toastový chléb, rohlíky rozkrájené na půlky brzy došly, mléko z prášku ředěné vodou, zákusek došel - při příjezdu je nutné podepsat prohlášení, že pokud zničím ručník (?), budu ho platit, pokud vynesu jídlo z jídelny, budu platit pokutu - na 4*hotel trapné.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Lukáš Kajnar

Gruppe von Freunden, 18.4.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Celkově hodnotíme velmi kladně. Ideální poloha hned nad kolonádou.

  • Wellness, jídlo, prostředí

  • Personál - většina zaměstnanců jsou cizinci a moc nerozumí česky. Paní recepční ani neodpověděla na pozdrav a byla celkově velmi nepříjemná.

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

petr mach

Älteres Paar, 11.4.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Junges Paar, 4.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pokud jedete pouze za Wellness, tak můžu vřele doporučit, ale za nás by možná bylo lepší objednávat bez stravy nebo maximálně snídani.

  • Wellnes bylo skvělé, pán byl velice ochotný, v tomto směru nemám výhrad.

  • Některá obsluha, obzvlášť u jídla, byla poněkud arogantní a ke všem hostům mluvila pouze rusky, přičemž polovina hostů byla z Česka. Jídlo na ruský způsob bylo sice někdy zajímavé, ale poněkud jednotvárné a bohužel mi mnohdy nechutnalo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ludmila Andělová

Einzelreisender, 27.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vzdálenost parkování od hotelu, zejména pro nás seniory pochod do toho vrchu byly galeje!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivan

Älteres Paar, 25.3.2022

Česká Lípa Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Radek Doležal

Einzelreisender, 12.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Lázeňská část Karlových Varů. Dřív to tam muselo být opravdu nádherný.

  • Viditelně zaměřeno na jinou klientelu než tu českou.

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Daniel

Einzelreisender, 10.3.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Zdena Aronová

Einzelreisender, 7.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Jaroslav Pařízek

Gruppe von Freunden, 7.3.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 7.3.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemný, milý a vstřícný personál

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ladislav s manželkou

Älteres Paar, 22.2.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Cekové hodnocení je průměrné. Chápeme, že asi není úplně optimální mít klienty přes portály, ale pokud tuto službu nabízíte, tak by jste se měli chovat ke všem stejně. Pokuje neodpovídají dostupným fotografiím a nedoplnit pokojovou ledničku ani po urgenci na recepci, nám přijde přinejmenším neslušné. Opomeneme li i takovou " maličkost ", že u sprchy nejsou vůbec dveře a stejně je tento pokoj standartně poskytován i při 50% obsazenosti hotelu, tak že za 3 dny pobytu se objeví pokojské pouze jednou a jen srovnají postel a jdou.... To nám nepřišlo moc vhodné. Nic méně servis ve SPA byl perfektní a užili jsme si ho. Snídaně a večeře formou bufetu by byly fajn, pokud by byl větší výběr a pokud by bylo doplňování pružnější. Bohužel ve studeném bufetu by měl zasáhnout šéfkuchař a než něco vydá, měl by to ochutnat. Pomazánky na kouskách lilku, nebo cukety, které nijak nechutnají a jen mají různou barvu a lilek, který je hořký, protože ho nenechali vypotit, to by se stát nemělo. Ma druhou stranu teplá část byla velice chutná a výběr celkem slušný. Celkově je to průměr orientovaný spíš na ruskou klientelu a tomu odpovídá i složení personálu a jejich jazykové vybavení. Při první snídani nám česky nerozuměli ani číslo pokoje.

  • Spa a Wellness

  • Poškozené vybavení pokoje. absence dveří sprchy a postele ze dvou válend. Studená část bufetu a lehká neochota personálu k českým klientům.

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.2.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Irena Havlová

Einzelreisender, 10.2.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
10

Petra Kouřilová

Einzelreisender, 25.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6