+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

AMBIENTE WELLNESS & SPA HOTEL Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 161 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Tomáš Abazid

Einzelreisender, 7.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
27 %
  • - Rozbité ovládání záclon a závěsu - Chybějící klimatizace - TV má pouze jeden český kanál - Velmi pomalá reakce TV na ovladač - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*) - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji. - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku. - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu. - Neutažená sprcha - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit) - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)

  • - Rozbité ovládání záclon a závěsu - Chybějící klimatizace - TV má pouze jeden český kanál - Velmi pomalá reakce TV na ovladač - Personál po sobě ve společných prostorách huláká (proti standardům 4*) - Chybí portýr, či ochota personálu pomoci se zavazadly - Neochota recepční k jakémukoliv nestandardnímu přání - Neposkytování žehlení - pouze poskytnutí žehličky - Po neústupném dožadování praní, mi to pokojská vyprala jako melouch - Pokojská mne volala od 7:30 každou hodinu, čímž mne opakovaně budila. Druhý den opět volala v 7:30 a donesla vyprané kalhoty na pokoj, místo toho, aby mi to v rámci úklidu nechala na pokoji. - Pokojská mne vyhubovala, že jsem zapomněl na dveřích nerušenku. - Během check-in jsem nebyl seznámen s možnostmi v rámci hotelu. - Neutažená sprcha - Z hadice u hlavy sprchy trčí kus drátku, na který se při uchycení člověk poraní (pokusil jsem se opravit) - Mají pouze buffetovou restauraci, což není problém. Ale na lobby baru se nedá celý den koupit nic lehkého k jídlu (salát, sendvič)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
5
Komfort
2
Wert/Geld
1

Jiří Filler

Einzelreisender, 29.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 4.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Bohatý welness

  • Odfláknuté masáže, špatné jídlo, žádné soukromí we welnessu, který zavíra už v půl osmé a ne v osm.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

kristyna joskova

Gruppe von Freunden, 21.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • No zjistovat jestli tam muzete se psem, zaplatit za neho a pak kdyz prijedete tak vas nevychovana majitelka hotelu malem vyhodi mezi dverma, tak to me dostalo a tento hotel nikdy vic. A take zadna moznost prikoupeni nejake masaze, kosmetiky atd. Vse plne. Kdyby to clovek vedel tak si tam predem zavola.

  • Asi ani nic, mozna poloha, a hodna pani z media centra.

  • Vse prumerne, personal az na vyjimky priserny.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
4

Veronika Šmídová

Junges Paar, 13.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Katastrofální postele

  • Jidlo formou bufetu

  • Pokoje, žádná pokojová služba, nedostatek tekutin, žádný bar, starý rozvrzaný postele, prázdný minibar

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Karel Trojna

Einzelreisender, 21.1.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • příjemní recepční

  • voda v bazénu studená, povlečení špinavé - žlutý flek, hnědé čáry, personál v hotelové jídelně hrůza, neochota, nevěděli když jsme si chtěli koupit nějaké pití k večeři co chceme, nakonec nám ukázali nápojový lístek a za chvíli nám přišli říci, že to nemají - je možné, předchozí léta byla opravdu jiná úroveň a počítali jsme, že to bude stále stejné. Dříve uvítání v restauraci, zapálení svíčky u stolu, atd.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Lucie Pojerová

Gruppe von Freunden, 2.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • - hezké wellness

  • - Personál v restauraci neumí česky - velmi malý pokoj pro 3 osoby (1 na rozvrzané přistýlce za stejnou cenu) - na 4* hotel špatná kuchyně - jídla studená a fádní, při snídani pouze toastový chléb, rohlíky rozkrájené na půlky brzy došly, mléko z prášku ředěné vodou, zákusek došel - při příjezdu je nutné podepsat prohlášení, že pokud zničím ručník (?), budu ho platit, pokud vynesu jídlo z jídelny, budu platit pokutu - na 4*hotel trapné.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Radek Doležal

Einzelreisender, 12.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Lázeňská část Karlových Varů. Dřív to tam muselo být opravdu nádherný.

  • Viditelně zaměřeno na jinou klientelu než tu českou.

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jan Vašků

Junges Paar, 21.10.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Kateřina Poláková

Einzelreisender, 20.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.10.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Ladislav s manželkou

Älteres Paar, 22.2.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Cekové hodnocení je průměrné. Chápeme, že asi není úplně optimální mít klienty přes portály, ale pokud tuto službu nabízíte, tak by jste se měli chovat ke všem stejně. Pokuje neodpovídají dostupným fotografiím a nedoplnit pokojovou ledničku ani po urgenci na recepci, nám přijde přinejmenším neslušné. Opomeneme li i takovou " maličkost ", že u sprchy nejsou vůbec dveře a stejně je tento pokoj standartně poskytován i při 50% obsazenosti hotelu, tak že za 3 dny pobytu se objeví pokojské pouze jednou a jen srovnají postel a jdou.... To nám nepřišlo moc vhodné. Nic méně servis ve SPA byl perfektní a užili jsme si ho. Snídaně a večeře formou bufetu by byly fajn, pokud by byl větší výběr a pokud by bylo doplňování pružnější. Bohužel ve studeném bufetu by měl zasáhnout šéfkuchař a než něco vydá, měl by to ochutnat. Pomazánky na kouskách lilku, nebo cukety, které nijak nechutnají a jen mají různou barvu a lilek, který je hořký, protože ho nenechali vypotit, to by se stát nemělo. Ma druhou stranu teplá část byla velice chutná a výběr celkem slušný. Celkově je to průměr orientovaný spíš na ruskou klientelu a tomu odpovídá i složení personálu a jejich jazykové vybavení. Při první snídani nám česky nerozuměli ani číslo pokoje.

  • Spa a Wellness

  • Poškozené vybavení pokoje. absence dveří sprchy a postele ze dvou válend. Studená část bufetu a lehká neochota personálu k českým klientům.

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 29.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Blízko do centra

  • Pokoje odpovídaly max. 3* Měkké a proleželé postele Netěsnící sprchový kout Polopenze také spíše průměr 2 ze 3 parnich komor ve wellness nefungovaly

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Maria Zemenová

Älteres Paar, 29.10.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Pěkné, vcelku komfortní ubytování,možnost využití bazénku (opravdu nevelkého)i vířivky a sauny v ceně. Minibar na pokoji nepříliš vybavený, ceník nápojů vylepený na minibaru navíc neodpovídal realitě (ceny ve skutečnosti vyšší). Výborná kuchyně i výběr(měli jsme polopenzi formou bufetu).Poněkud ponižující byla kontrola při odjezdu, kdy jsme museli čekat na vyjádření pokojské, zda jsme náhodou např. neukradli župan (mimochodem z velmi podivného a nepříjemného materiálu) nebo neobarvili ručníky (prý nové a drahé).Na můj udivený dotaz ohledně této kontroly mi bylo recepční sděleno, že obzvláště Češi kradou župany,avšak rovněž s cikány mají špatnou zkušenost. Až na toto závěrečné extempore, kdy jsem litovala, že nejsem ruské či jiné národnosti,jsme byli s naším pobytem spokojeni.

  • Výborná lokalita i kuchyně

  • 1/Okolí-kvalita vozovky, rekonstruční práce 2/ Vybavení minibaru a chybný ceník nápojů, z nichž se valná většina v minibaru ani nenalézala 3/ Ponižující kontrola při odjezdu

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
5
AMBIENTE WELLNESS & SPA HOTEL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Zemenová,

děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám recenzi, nicméně nás mrzí, že Váš check out probíhal způsobem, který Vám nebyl příjemný, ale touto "kontrolou" prochází všichni naši hosté bez rozdílu národnosti.

S přáním hezkého dne.

Karel Pospíšil

Älteres Paar, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Zápory -strava, studené jídlo, výběr jen z ruského jídla, parkování- daleko od hotelu, oprava silnice.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
5

Marta Hall

Einzelreisender, 19.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana Jakubíková

Gruppe von Freunden, 4.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Běžně jezdíme do jiného hotelu v Karlových Varech, ale bohužel byl tentokrát obsazený. Řekli jsme si, že tedy vyzkoušíme jiny hotel, překvapením bylo hned ze startu, že jsme si vybrali vlastně ruský hotel s ruskými majiteli, veškerý personál byl ruský, strava byla tez v ruském stylu, trochu nás to mrzelo, přeci jenom jsme v Čechách, takže to to pro nás bylo překvapení. Ruská mentalita se bohužel projevovala i v řešení jakýchkoli problémů v hotelu, hned při příjezdu jsme museli řešit problém s přistýlkou, který nakonec za nás vyřešilo Spa.cz, které hotel ubezpečil o tom, že skutečně jedou tři dospělé osoby a není možné, aby jedna osoba ležela na dětské přistýlce. Hotel vyzadoval v případě standardního lůžka další doplatek. přístup hotelu je hodně o financích, opět překvapením byly zálohy na ručníky nebo při odjezdu snaha nas zkasírovat za parkovné, o kterém do té doby nebylo ani řeč. Velmi oceňujeme řešení spa.cz, které bylo naprosto profesionální a byli na straně klienta.

  • Pohodlné a čisté pokoje Wellness

  • Ochota personalu

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Elena Tiserova

Junges Paar, 5.3.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Eva Parkmanová

Einzelreisender, 9.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Měli jsme už potíže s vyřízením pobytu. Při příjezdu musíte podepsat prohlášení "že neukradnete ručníky, nic nevynesete z jídelny atd.". Tak s tímhle jsme se setkali poprvé a to jezdíme po wellness pobytech poměrně často. Pro hosta dost urážlivé. Wellness menší, malý počet lehátek. Záleží na štěstí...pokud se zrovna trefíte do správné doby, kdy ostatní hosté hotelu mají zrovna jiný program. Kladně hodnotím plavčíka. Za tzv. balíček - osuška a prostěradlo -zaplatíte 500,- Kč vratné kauce a je Vám doporučeno, abyste si je hlídali. Tak nevím...asi do tohoto hotelu jezdí často chmataví hosté...jinak si všechna ta opatření nedokáži vysvětlit. Jídlo orientované na ruskou klientelu, ale dobré, každý si vybere a je ho dostatek. Kuchařům patří pochvala. Pokoj útulný, úklid a výměna ručníků v pořádku.

  • Jídlo, blízkost centra, přístup plavčíka.

  • Že už Vás hned po příjezdu pokládají za potencionálního zloděje. Navštívili jsme v KV již 3 hotely, ale tenhle byl první s takovýmto přístupem k hostům.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 30.9.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Velice chválím obsluhu v restauraci, ochotné, milé a příjemné dámy. Jídlo výborné, všeho dost a velký výběr.

  • Výběr hotelu závisel na wellness zázemí, to bylo vyhovující, bazén, vířivka a další možnosti uvolnění a relaxu. Také sluneční terasa byla příjemným místem na odpočinek.

  • Čistota hotelu celkově, mohu srovnat před třemi lety a nyní. Tato kvalita se opravdu zhoršila, především na detailech.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6